15. 8. 2013

Slaný koláč

Úplne jednoduchý a rýchly. A môj prvý :-D. Nejako ma tieto slané koláče nelákali, a aj keď tam išli ingrediencie, ktoré milujem, stále som mala pocit, že v konečnom dôsledku mi chutiť nebudú. No ale opak je pravdou. Bol výýýborný. A práve teraz som si na nete omrkla, koooľko variácií na tento slaný koláč existuje ....Super !



Potrebujeme:

1 lístkové cesto
200g šunkového salámu
100g slaninky /akejkoľvek/
2 vajcia
1 smotana na šľahanie
huby /akékoľvek/
2-3 jarné cibuľky /ja som dala obyč cibulu/
trošku masla
cca 200g strúhaného syra


Vyvaľkáme si lístkové cesto


Osmažíme si na oleji slaninu nakrájanú na menšie kostičky

pridáme taktiež na menšie kostičky nakrájaný salám, huby

 ... cibulku, pridáme lyžicu masla a dusíme.

 Udusenú zmes dáme na lístkové cesto


posypeme strúhaným syrom a zalejeme smotanou, v ktorej sme rozhabarkovali vajíčka.

Pečieme na 200°C cca 20 minút.



Zdroj: MMB cz Klára B. - klarisima




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára