7. 8. 2013

Black and white muffins

Zase raz suprové mufinky :-).



Potrebujeme:

250g hladkej múky
30g kakaa
1 ČL sódy bikarbóny
2 ČL prášku do pečiva
100g bielej čokolády
100g tmavej čokolády
2 vajcia
250g kyslej smotany
80g cukru
80g masla


V jednej miske si zmiešame múku, kakao, sódu, prášok do pečiva a nadrobno nakrájané obe čokolády


kúsok z oboch čokolád si odložime bokom na posypanie mufiniek


V druhej miske vyšľaháme vajíčka s cukrom, kyslou smotanou a maslom, vsypeme do nej sypké ingrediencie, premiešame


zmes ukladáme do mufinovej formy do 3/4 /ako sa to u mufin zvykne/ :-).


ja mám len jednu formu na mufiny, nechcelo sa mi ich piecť na 2x - lebo to by som ju musela umývať - tak som zvyšok cesta dala do 4 zapekacích mištičiek :-). Vrch mufin som posypala čokoládou, ktorú som si bokom odložila




 a pečieme na 180°C 20 minút.


Ja viem, že urobiť mufiny nie je žiadna veda a je to asi ten najjednoduchší koláčik-maškrta, akú si vieme predstaviť, ale skúšala som už veľa-veľa rôznych receptov a poviem Vám, máloktoré sa mi vydarili. Mám odložené niektoré recepty na mufiny, ktoré máme obľúbené, no stále skúšam nové a nové recepty. A nie vždy to dopadne k spokojnosti :-). 





 vyberali sa úplne ľahúčko a boli veľmi šťavnaté :-).



Zdroje uvádzam stále, no v tomto prípade som si pozabudla poznačiť, takže sa ospravedlňujem.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára