15. 8. 2013

Hubový tatarák

Prípravu tataráku som už videla na rôzne spôsoby, ja som vyskúšala tento - hubový. Bol veľmi dobrý.




Potrebujeme:

cca 500g šampiňónov
2 žĺtka
3-4 PL kečupu
2 PL horčice
červená paprika mletá
mleté čierne korenie
worčester
cibuľa, soľ
samozrejme - chlieb








     Nadrobno nakrájané huby orestovať na oleji, podliať vodou a dusiť do mäkka, kým sa voda neodparí. Moja sa odparovala akosí rýchlo, tak kým huby nezmäkli, vodu som dolievala a dolievala - po troške. Až potom dochutíť soľou a necháť vychladnúť.
     Vychldnuté huby preložiť do misky, pridať žĺtka, kečup, horčicu, nadrobno pokrájanú cibuľu, obe korenia, worčerster a riadne premiešať.
     Túto chutnú masu vložíť aspoň na hodinku do chladu a môžeme si pochutnávať :-)




Zdroj: MMB sk, Kelka23


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára