4. 5. 2019

Banánové zdravé brownie

     Dlho som tu nezavítala, ale zase nemyslím si, žeby som niekomu chýbala :-D.
     Ale čo mi chýba, je vyčistiť môj mobil od fotiek :-D, ktorých sa tam teda nakopilo. 
Ale kým si dám všetky fotky a recepty ako tak dokopy, pridám sem pre dnešok jeden zdravý koláčik, pretože všetko zdravé preferujem. I keď občas ...... :-/. 

     I keď povrch tohto koláča je mokrý a šťavnatejší, kôli tvarohu, vnútro je viac suchšie a hutnejšie. V každom prípade je veľmi dobrý a pochutnala som si. 

     Príprava je veľmi jednoduchá a rýchla. Ja som v jednej minúte tento recept našla, v druhej začala pripravovať, nejakých 7 minút celková príprava a o 30 minút som si už na ňom pochutnávala, pretože všetky ingrediencie v tomto koláči mám stále doma poruke, všetko sa zmieša v jednej miske bez použitia mixéra. 





     3 väčšie banány popučíme vidličkou, pridáme k ním 2 vajcia, 120 g pomletých ovsených vločiek, 50g kakaa, osladíme troškou medu alebo iného sladidla, ale keďže ten koláč má byť zdravší, tak by sme tam nemali šupnúť biely cukor :-D. Zmes si ochutnajte a poprípade si pridajte trošku viac sladidla. Ja som si osladila fakt len troškou medu, pretože sú tam banány, ktoré sú sladké. Dochutiť môžete mletou škoricou. Zmes  som dala do malej zapekacej formy rozmerov 23 x 15 cm.



     V druhej miske som si vidličkou roztlačila 125 g tvarohu /mala som hrudkovitý/, zriedila som troškou mlieka - v mojom prípade mandľovým - rozložila na vrch koláča, s vidličkou premiešala a piekla na 190°C cca 30 minút.





Zdroj: instagram healthy_adelle

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára