30. 9. 2019

Zdravý: jahodovo banánový chlebík

Tento chlebík mi prišiel veľmi vhod, pretože mám proteín biela čokoláda-jahoda, ktorý mi treba spotrebovať, takže super. Ešte zopár ďalších s jahodovým proteínom... :-D. 
Chlebík je veľmi dobrý. Nie je ho veľa, čo je dobré, pretože koláče typu "zdravé" u nás teda jem len ja, nikomu nechutia, takže som si ho nakrájala na 12 kúskov, čo znamená, že 4 dni som si na ňom ráno alebo v dopoludňajších hodinách pochutnávala spolu s kávou :-D. Ale keďže v tomto chlebíku nie je žiadne iné sladidlo okrem banánov, myslím že si na ňom môžete pochutnať kedykoľvek. 



Na chlebík som použila túto formu ....


.....  s rozmermi 23 x 12 cm . A síce forma je najvyššej kvality akú som kedy videla a vlastnila a pečiem v nej veľmi rada, zvolila som zlú veľkosť lebo chlebík bol nižší. Nevadí. To na chuti neubralo :-D. 

Potrebujeme: 

4 - 5 stredne veľké banány
1 1/3 pohára mletých vločiek
1 ČL prášok do pečiva
4 PL jahodový proteín /môže byť aj vanilkový ak iný nemáte/
2 bielka
1 ČL vanilkový extrakt
pol pohára nasekaná čokoláda 80 perc. /alebo choc chip/
jahody




     Predhrejeme si rúru na 190°C. 
     Vymiešame si bielka a zmiešame s roztlačenými banánmi a vanilkovým extraktom.

     V inej miske si zmiešame všetky suché ingrediencie a pridáme ich do banánovej zmesi. Jemne premiešame, pridáme nasekanú čokoládu a znova premiešame. 


Na vrch chlebíka poukladame nakrájané jahody. 

     Do chlebíka som nepridávala žiadne iné sladidlo okrem banánov. Ochutnajte túto zmes pred pečením a ak sa Vám bude zdať, že predsa by ste potrebovali ešte trošku sladší, pridajte 1 PL medu alebo iného sladidla. Ja som nepotrebovala viac sladiť. 

     Pečieme 30 - 35 minút. 



Zdroj: insta /shonda 1020/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára