3. 2. 2018

Mango smoothie miska

Určite ste sa už na nete stretli s neskutočne krásnymi, pestrofarebnými a veľmi chutne vyzerajúcimi miskami, alebo aj pohármi, šálkami, v ktorých je smoothie. Jednofarebné alebo viacfarebné. Kopec ovocia na vrchu... mňaaaam. Tak by som to chcela všetko vedieť pripraviť. 
     Do tých jednoduchších idú ingrediencie všetkym známe. No do niektorých - ako som čítala - idú ingrediencie, ktoré som v živote nepoužila, no myslím, že sa za nimi poobhliadnem :-). 
     Toto je samozrejme tá z jednoduchších smoothie misiek, ale taak chutnááá. Mango proste milujem a používam ho skoro denne do smoothie na pitie. 
     Taká miska Vás zasýti na dobrých 3-4  hodiny :-). 




Potrebujeme: 

150 ml mandľového mlieka /môže byť aj sójové, kokosové, kešu.... /
1 banán
2 mangá

     Proces jednoduchý...všetko zmixovať a podávať :-).  Ovocie si zvoľte sami, ja som k ovociu pridala aj trošku granoly, nasekané oriešky a zmes cereálií, semiačok a chia v jednom :-).
Môžete použiť len 100 ml mlieka a postupne pridávať do hustoty, ktorú chcete. 
     Tak toto by som mohla každý deň !!! 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára