5. 6. 2018

Banánovo-čokoládová bublanina

Nie je to bublanina doslova, aspoň pre mňa, pretože bublanina bola odjakživa pre mňa plná ovocia ako jahody, broskyne, hrušky, jablká... len nie banány :-). A nechápem prečo som ich tam nepridávala, keďže banány milujem najviac na svete :-)). 
     Takže pridaním banánov a ešte k tomu čokolády je tento koláč pre mňa dokonalý. Dokonalý nielen chuťou, ale aj rýchlou prípravou, teda je aj vďačný - vďačne rýchly :-)). 

     Nižšie uvedené ingrediencie sú na menší plech - maximálne 20 x 20, preto ja si stále urobím túto bublaninu z dvojitej dávky, aby teda bolo aj na druhý deň niečo :-). 




Potrebujeme: 
125 g mäkké maslo 
3/4 hrnčeka hnedý cukor 
2 vajíčka
3 banány
1 a pol hrnčeka hladká múka
1 ČL prášku do pečiva
100 g čokolády nasekanej na menšie kúsky 


     Rúru si predhrejeme na 180°C. Vymiešame si zmäknuté maslo, pridáme hnedý cukor, premiešanie, následne pridáme vajíčka, popučené banány a znova premiešame. Nakoniec vmiešame múku zmiešanú s práškom do pečiva a nasekanú čokoládu. Zmes celú poriadne premiešame, dáme na vymastený a múkou vysypaný plech a pečieme cca 30 minút :-). 






Zdroj: angiebakes.com


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára