16. 3. 2016

Chocolate banana bread puding

Jeden krásny deň mi preletel očami na FB tento recept. Hmmm...vyzerá dobre. OK. Rolujem ďalej, kým som sa k nemu nedostala ešte dva krát, potom som si ho už lepšie obzrela, čo a ako a na ďalší deň, síce unavená z práce, ale nažhavená na túto dobrotku, ktorá bola za nejakých 30 minút hotová. Takto som sladkosť ešte nepripravovala - nepočítajúc chlieb s nutelou :-) - a musím Vám povedať, že lahôdka. Tak to skúste, ak na Vás príde mlsná :-). 


Nebudem písať množstvá, treba si ingrediencie prispôsobiť počtu osôb. 

Potrebujeme:
vajíčka
cukor
mlieko
vanilkový extrakt
biely /toustový/ chlieb
čokoláda / drops/
banány
oriešky



Mlieko /ja som dala 2 poháre/, cukor, vajcia /ja som dala 5/ a vanilkový extrakt zmiešame. Pripravíme si zapekaciu misu, ktorú si trošku vymastíme olejom.
Do ochuteného mlieka raz-dva namočíme chlieb a ukladáme do zapekacej misy. 


Na chlieb uložíme na tenšie väčšie pláty nakrájaný banán, posypeme buď nakrájanou čokoládou alebo chocolate drops a môžete použiť aj nasekané orechy - ja som nedávala. Uložíme znova namočený chlieb, banány, čokoláda... 


.... až dokiaľ neminiete zásoby, ukončíte to namočeným chlebom a posypanou čokoládou, všetko zalejete ochuteným mliekom a vajičkami, kde sme namáčali chlieb, posypeme práškovým cukrom a dáme do predhriatej rúry na 170°- 180°C, kým nemáme chlebík pekne opečený. 




Zdroj: FB...Todd´s kitchen

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára