17. 1. 2016

Letná tortička

Ja viem - je zima. Ale keď ja občas robím veci naopak. Vianočné koláče v lete, veľkonočné  po lete, typické letné koláče a dezerty v zime :-). Určite nie preto aby ma teraz v tejto kose osviežili, len bola chuť :-). 

Potrebujeme:
400 ml mlieka
200 g práškového cukru
120 g mäkkého masla
500 g tvarohu
20 g želatíny
piškóty
ovocie

Do 200 ml mlieka vsypeme sáčok želatíny a necháme cca 10 minút nabobtnať. Potom ju ohrejeme, kým sa nerozpustí. Nesmie vrieť. Odstavíme. Zostávajúcich 200 ml mlieka, mlieko so želatinou, mäkké maslo a práškový cukor rozmixujeme a po častiach pridávame tvaroh. Premixujeme. 
     Pripravíme si formu, do ktorej budeme suroviny vrstviť. Ja som použila bábovkovú formu, ktorú som si opláchla studenou vodou. 



Začíname vrstviť ovocím. Ja som použila čučoriedky a maliny. Na spodok dáme zopár čučoriedok, trošku rozmixovanej tvarohovej hmoty a piškóty. Posypeme malinami alebo iným ovocím a postup opakujeme. Vrstvenie ukončíme piškótami. 



Dáme do chladu do druhého dňa. Pred vyklopením bábovky formu dáme na chvílu do horúcej vody a tak pekne vyklopíme. Ak by Vám bábovka dosť zmäkla po vyklopení, dáme naspäť na chvílu do chladničky. 



Zdroj: mamincinyrecepty.cz










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára