22. 8. 2012

Fajnové lístkové ružičky

Tento super receptík som objavila na FB, a popri iných chuťovkách som na oslavu skúsila aj tieto ruže.1/2 hodinka - aj s pečením. A veeeeeľmi dobré. Odporúčam !




Potrebujeme:

lístkové cesto
liptovský salam
vajíčko /na potretie/




Lístkové cesto si rozvaľkáme, salám prerežeme na polovičku. Pekne ukladáme na lístkové, až tak si odrežeme plát, aby ten salám bol vyššie od odrezaného plátu, aby sa to dalo zospodu nejako ukončiť. Lístkové cesto nepotierame ničím. 




A rolujeme.....


Takto to nejako vyzerá ..... Poriadne koniec pritlačíme .... 


a zospodu takto nejako ukončíme. 



Ružičky som poukladala na plech na papier na pečenie a potrela som ich vajíčkom. 


Takto pekne mi stáli, kým som ich nedala do rúry, oni potom popadali, ale upiekli sa či boli spadnuté, ale aj tie čo vydržali stáť :-)). 


Viem, že finálna fotka je "zvláštna" :-)), nie veľmi vydarená, ale nehľadiac na ňu....skúste ! So zeleninkou výborné :-)

2 komentáre:

  1. Booožinku, a toto fantasticky vyzerá. No nič mi v tom nezabráni aby som to skúsila. Som rada že som Ťa pred chvíľkou objavila lebo pozerám že tu toho máš viac čo ma zaujalo a budem skúšať :-) Ukladám si Ťa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mery, úplná rýchlovka a veľmi dobré. Či so zeleninou, či len s kečupom.. Mňam, mňam :-).
      Som rada, že sa Ti páči môj skromný a jednoduchý blog :-)

      Odstrániť