30. 11. 2017

Obed z jedného hrnca

Poznáte takéto recepty, však? Ja ich milujem. Nie je veľa riadu, všetko sa len pridáva do jedného hrnca. Ja umyvačku riadu nemám a ani nechcem, tak som vďačná za takého recepty. 
Ale... jednu vec by som na ďalší raz trošku pozmenila. Do hrnca sa pridávajú surové cestoviny, a ja si ich nabudúce trošku predvarím :-). Takže budete mať dva hrnce na umývanie :-D. 
     Ja som ingrediencie dávala " od oka " /neznášala som toto slovné spojenie, keď som sa na niečo ohľadom varenia pýtala mojej mamky :-D/ . 



     Slaninu nakrájanú na kúsky si popražíme na oleji, kde pridáme taktiež 1 väčšiu cibuľu. Pridáme mleté mäso a miešame, kým mäsko celé neopražíme. Okoreníme soľou, čiernym mletým peprom a červenou mletou paprikou. 



     Pridáme paradajkový pretlak - množstvo podľa potreby, pretože niekto si môže robiť jedlo z 500 g mäsa a niekto z 1500 g mäsa. 
     Pridáme cestoviny, ja som pridala surové cestoviny, tak ako bolo aj v pôvodnom recepte ale druhý raz si ich trošku predvarím. 



     Premiešame, pridáme vodu a varíme dokiaľ mäso a cestoviny nie sú mäkké. Nakoniec pridáme nastrúhaný syr mozzarela, premiešame, dochutíme petržlenom..






..... a podávame. 




   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára