5. 7. 2015

Gnocchi

.... je jedlo, ktoré milujem a dokázala by som to jesť... nooo dosť často. Sú aj zdravšie verzie, ale tentokrát som mala chuť na niečo nezdravé, kalorické... No a potom večer nenadávaj... :-D. 


Gnocchi si uvaríme podľa návodu na obale. Robila som väčšinou domáce, mnou vyrobené gnocchi, ale pre nedostatok času aj také prídu vhod. 
A nepoužila som tentokrát kuracie mäsko, pretože obed bol narýchlo a nikomu sa nechcelo do obchodu, tak som použila šunkový salám, ktorý som nakrájala na hrubšie plátky a uložila do zapekacej misy. Na to som dala uvarenú brokolicu, gnocchi a kúsky syra Niva. 


Všetko zalejeme smotanovou omáčkou, ktorú si prapravíme tak, že si v hrnci ohrejeme šľahačkovú smotanu, do ktorej pridáme tavený syr, Nivu, trošku nastrúhaného tvrdého syra, ochutila som len sušeným cesnakom a nesolila som, lebo syry sú slané dosť. Necháme teda všetko v smotane rozpustiť a vylejeme na všetko pripravené v zapekacej mise. Vrch posypeme tvrdým strúhaným syrom a necháme zapiecť pri teplote 200°C cca 20 minút. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára