15. 11. 2013

Čokoládová pena

Nie presne túto penu, ale proste nejaký iný recept na čoko penu som už raz robila. Noo, natrafila som na blbý recept, kde som k pene ani nedošla, zostalo len "kakavko" :-). Tekutina. Síce chutná, ale ku konečnému efektu som nedošla.
     Minule som zase došla k tomuto receptu na stránke http://www.prozeny.cz/. Je od autorky galimmama. Mala som chuť na niečo sladké a hlavne rýchle, tak som sa na to dala - síce s menšími obavami - a dobre som urobila. Táto čokoládová pena mi vyšla a bola úžasnááá. Vyšla mi do cca 8 dezertných misiek.


Potrebujeme: 
200g horkej čokolády 
3 bielka
45g cukru
300ml smotany



Čokoládu rozpustíme vo vodnom kúpeli. Bielka vyšľaháme dotuha, pridáme cukor a ďalej šľaháme do lesklej hmoty. Do mierne vychladnutej čokolády pridáme 60ml smotany. Zľahka premiešame a vmiešame vyšľahané bielka. 
Smotanu, ktorá nám ostala, vyšľaháme dotuha a potom opatrne premiešame s penou. Celú túto hmotu aj s miskou, kde ste šľahali, dáte do chladničky vychladiť, alebo si už naservírujete do dezertných misiek a tak dáte vychladiť. 
Je sladučká, stuhla mi pomerne rýchlo a aj tak zmizla :-)).












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára