14. 9. 2012

Plnené šampiňóny

Je kopec receptov na plnené šampiňóny, s rôznymi plnkami. Ja som si vyhliadla tento a bolo to famózne. Či veríte alebo nie, prvý krát som to jedla a aj pripravovala :-). No bolo načase, nie??? :-D.




Potrebujeme:

8ks väčších šampiňónov
4-6 plátky šunky
2 trojuholníky taveného syra /v mojom prípade necelý šúľok syra/
olivový olej
mletá červená paprika, soľ
petržlenová vňať
talianské korenie /ja som nemala, tak som dala trošku pizza korenia/





Šampiňóny si očistíme, vydlabene nožičky, ktoré nakrájame na kocky. Šunku si tiež nakrájame na menšie kostičky a spolu s nakrájanými nožičkami orestujeme na troške oleja. Pridáme korenia, tavený syr a trošku mlieka - podľa potreby. Túto hmotu dáme do klobúčikov húb. Uložíme na alobal na plech a vo vyhriatej rúre pečieme cca 25 minút.







































Zdroj: MMB-cz.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára