16. 3. 2012

Brokolicové krokety

Ja som si ich dala so šalátom, ale kľudne môžete to čo chcete ... :-).








Potrebujeme:

500g brokolice
200-250g syra s modrou plesňou /ja som zmiešala NIVU a EIDAM/
2 vajcia
strúhanka /aj na obaľovanie/


Brokolicu si uvaríme, roztlačíme vidličkou a premiešame so syrom a vajičkami. Zahustíme strúhankou. V pôvodnom recepte bolo že nemáme soliť ani koreniť aby vynikla chuť základných surovín, ale mne to nedalo a trošku soli som tam dala...Podľa niektorých boli slanšie, pre mňa tak akurát, tak radšej soľte až po odstáni zmesi.
Takže po chvílke, kedy zmes postála, tvarujeme krokety, ktoré obalíme v strúhanke a vyprážame.






Vyšlo mi 16ks, takže bolo aj na večeru :-). Niektoré, keď som vyprážala na oleji sa mi na spodku prichytili, ale to možno preto, že ja som vyprážala len na troške oleja. Boli výborné :-)



Zdroj: lesk.sk









1 komentár: