5. 9. 2013

Nepečená gaštanová torta

Tak toto bolo pre mňa ako nebíčko v papulke...hmmm. Niečo úžasné, sladučké...gaštanové pyré....biela čokoláda.....no viac mi fakt netreba. A po tejto dobrotke ani vážiť sa... :-)).



Potrebujeme:
1 bal. /cca 220g/ sušienok /esíčka, derby.../
100g masla
250g zmrazeného gaštanového pyré
500ml smotany na šľahanie - 33%
2 vanilínové cukre
1 PL kakaa
marhuľový džem

Na ozdobenie: biela čokoláda /tá je tam asi - pre mňa - najdôležitejšia/ :-)


 Použila som tieto sušienky. Rozdrvila som ich...


... pridáme zmäknuté maslo a vypracujeme hmotu, ktorú natlačíme do okrúhlej formy.


Hmotu natrieme džemom, na tento nastrúhame zmrazené gaštanové pyré.


Zo smotany na šľahanie a vanilínového cukru vyšľaháme tuhú šľahačku, ktorú rozotrieme na gaštanové pyré, ALE  ...


... 1/3  vyšľahanej šľahačky si oddelíme a primiešame kakao.
Do cukrárenského vrecka si dáme kakaovú šľahačku a ozdobíme tortu. Postrúhanou bielou čokoládou dozdobíme stred šľahačky a zvyšné časti okolo ružičiek. Ako ste si všimli, ja som si to prehodila, na gaštanové pyré som dala najprv bielu čokoládu a tak ozdobila. Čokoládové ružičky ale na tej čoko menej držali. Ak Vám to nevadí, o nič nejde. Pochutnáte si tak či tak. 


Ružičky môžete ozdobiť nejakými zdobiacími guľôčkami. Dáme poriadne stuhnúť...


... a môžeme sa do nej pustiť. Lahôdka !
Zdroj: čas. zákusky, torty, koláče 1/2013


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára