5. 9. 2013

Brokolica so syrovo-cesnakovým krémom

Toto veľmi chutné jedlo som si pripravila, keď som ešte bola vo víre 90 dňovej diéty. Takže som ho robila už dávnejšie. Nehovorím, že si takéto jedla v štýle tejto diéty nepripravujem, ale už oveľa menej. Mám málo času a priznám sa, som aj akási polenivšia :-p. Ale jedno viem, ak by som sa znova rozhodla stravovať len podľa tejto diétky /čo by mi aj trebalo a mne maximálne vyhovovala/, bolo by aj času a aj lenivosť by ma prešla :-).
Ale k receptu...toto úžasné jedlo je nielen super rýchle, ale aj veľmi sýte.



Potrebujeme:
1 väčšia brokolica
2 sladké smotany
tavený syr /cca 4 trojuholníky/
cesnak
olej
soľ, korenie


     Množstvo ingrediencií si prispôsobte podľa toho, koľko brokolice si dáte. Ja som si to kuchtila už aj ďalší den, tak som si toho urobila viac. Brokolicu si rozoberieme na ružičky, umyjeme a dáme variť, aby bola nie veľmi mäkká.
     Omáčku si urobime tak, že zmiešame smotany, syry, cesnak - ja cesnak milujem - tak som si ho tam dala riadne - a vyberieme 2 ružičky už skoro mäkkej brokolice. Osolíme, okoreníme, všetko dobre rozmixujeme. Ja som mala omáčku takú akurát, ale ak by bolo potrebné, tak si ju na sporáku trošku zahustite povarením.
     Skoro mäkkú brokolicu vyberieme na tanier, zalejeme úžasnýým krémom a môžeme si pochutnávať :-).




Zdroj: za tento úžasne dobrý recept ďakujem energizer - ovi z varechy.sk.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára