4. 10. 2012

Syrové mufiny

Prečo stále len mufiny na sladko? Skúsila som tieto syrové, aj keď som vedela, že deti sa toho nedotknú, a čuduj sa svete, chutili aj im. Sú vynikajúce, lahodné, či so zeleninkou alebo aj so zemiakmi. A najlepšie sú teplé :-)





































Potrebujeme:

1 1/2 hrnčeka polohrubej múky
3 hrnčeky postrúhaného syra
1 vajce
1/2 ČL soli
2 ČL prášku do pečiva
1 hrnček mlieka
50g roztopeného masla
1 1/2 PL cukru
2-3 strúčiky cesnaku



     Nastrúhame si syr /ja som mala doma Eidam a Nivu, tak som to zmiešala/. Postupne pridáme múku, PDP, soľ a premiešame v jednej miske. V druhej miske zmiešame tekuté prísady - vajce s cukrom vymiešame, pridáme vlažné roztopené maslo, mlieko a cesnak. Tekuté zmiešame so sypkými prísadami.
Plnime do 3/4 papierových košíkov.







Pečieme cca 15-20 minút na 180°C










Zdroj: MMB-sk, Janushinka















1 komentár:

  1. Maťka, tak tieto vyzerajú veľmi dobre. Akurát rozmýšľam, čo zajtra upiecť. Urobím tieto syrové mufinky.

    OdpovedaťOdstrániť