23. 10. 2012

Banánové muffiny s čoko chips

Piekla som mnoho muffín. Málo z nich mi vyšlo a tieto sú jedny z tých, ktoré sa vydarili a boli fantastické.



Potrebujeme:

155g múky
75g detskej krupice
1 ČL sódy bikarbóny
105 g hnedého cukru
1/2 ČL soli
2 ks banánov / môžeme využiť prezreté banány/
60g nadrobno nasekaných orechov
125g masla /a niečo na vymastenie plechu/
1 vajíčko
čokoládové chipsy

     Najprv si predhrejeme rúru na 190°C a vymastíme plech na muffiny. Ak chceme muffiny veľké, výjde vám to na jeden plech s 12ks, ja som ich urobila menšie a mala som 18ks.

     V jednej miske zmiešame múku, krupicu, sódu bikarbónu, soľ a orechy. V druhej miske si zmiešame popučené banány, zmäknuté a nastrúhané maslo, hnedý cukor a vajíčko a zmiešame. Môžeme aj mixérom na najmenšej rýchlosti. Pridáme čokoládové chipsy, premiešame.




Vmiešame múčnu zmes. Jemne premiešame a plníme formu do 3/4. Pečieme cca 20 minút. Po upečení necháme trošku na plechu vychladnúť a vyberieme.










Zdroj: papampijem.sk









4 komentáre: