28. 5. 2012

Brokolica na hlive

Ak na nejakého foodblogera natrafím, tak stále prejdem celý jeho blog, uložím si linky tých jedál, ktoré vyzerajú úžasne a chcem ich vyskúšať. Tak to bolo aj na úžasnom blogu u Juraja B, kde by som si dala toho hodne z tých jeho dobrôtok, no vybrala som si úplne jednoduché ale o to chutnejšie - pre mňa - jedlo :-).  Sušené paradajky som napr. prvý krát chutnala a ... môžu byť a syr som v mojom prípade vynechala.
Tak Juraj ďakujem za veľmi chutnú inšpiráciu :-)



Potrebujeme: /veľmi veľa toho... :-)/


brokolica
hliva ustricová
sušené paradajky v oleji
cibuľa, cesnak, mleté čierne korenie, soľ, olivový olej
- a komu sa máli...nejaký dobrý syrček







Na rozpálenom oleji si podusíme nakrájanú hlivu, ktorú môžeme okoreniť soľou, mletým čierným korením a dala som aj sušený cesnak. Keď hliva pustí šťavu, vyberieme ju z panvice a nalejeme do nej vodu, pridáme brokolicu a nakrájanú na väčšie kúsky cibuľu. Dusíme. Po chvílke pridáme sušené paradajky a aj hlivu dáme naspäť do panvice. Necháme prevrieť a odstavíme.
Super zdravý obedík máme za krátku chvílu na stole :-)






















1 komentár: