6. 3. 2012

Anglické rohlíky

".... mamiiiii a keď pojdeš do hypernovy, kúp mi aspoň dva anglické rohlíky .... " :-)). Tak Vám sľubujem, že už ak tam pôjdem, tieto rohlíky si radšej upečiem doma. S kupovanými sa vôbec nemôžu porovnávať !




Potrebujeme:
350ml mlieka alebo vody
60g mäkkého masla /Hery/
600g hladkej múky
2 ČL soli
1 ČL cukru
2 ČL sušeného alebo 30g čerstvého drožia
bielko na potretie rohlíkov
anglická slanina, syr

Toto je originál receptu. Ja som použila vodu a sušené droždie. A samozrejme maslo.

Do pekárne si dáme ingrediencie v poradí ako sú vyššie uvedené. Po skončení programu si dáme cesto na trošku múkou posypaný plech, rozdelíme si ho na menšie časti. Ja som si rozdelila 7 častí a vyšli mi rohlíky väčšie, ako vidíte, takže ak preferujete menšie rohlíky, tak si cesto rozdeľte na viac častí. Oni aj tak krásne nakysnú.
Taaakže z kúskov si urobíme klasickým spôsobom rohlíky, t.j. cesto si rozvaľkáme, zošúlame, uložíme na plech pokrytý papierom na pečenie a necháme ešte cca 20 min.podkysnúť.



Takto krásne mi narástli...

Potrieme ich bielkom, uložíme na každý rohlík po jednom kúsku anglickej slaniny, posypeme postrúhaným syrom a pečieme cca 20 min. na 180-190°C.




Zdroj: mimibazar.cz, Simona Z.
















2 komentáre:

  1. Krásne sa ti vydarili niet nad domáce!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, tak to se mi moc líbí a vypadají naprosto úžasně. Taky anglický rohlíky miluji a zvlášť, když jsou ve slevě, ale tohle opravdu nemá chybu.

    OdpovedaťOdstrániť