14. 9. 2012

Jogurtové nanuky

Konečne som si zadovážila aj ja nejaké formičky na nanuky, i keď by som chcela iné a krajšie, ale veď začať nejako treba. Tak som sa potešila a šup prvý recept na nanuk, ktorý som mala v ruke, som vyskúšala.  Úplne jednoduchý a musím povedať že veľmi chutný. Ale keby ste videli, ako som ho vyberala po zmrazení... des !!! Úplne zmrznutý vôbec... skúsila som ho trošku uvoľniť pod vodu.... nič. Nechala som ho trošku odmraziť... už som vyťahovala len paličku. No bola som zúfala, lebo moje dieťa ma okupovalo a doslova žralo nervy, že kedy už bude jesť !!! Tak sa nič nedalo robiť, len zobrať nôž do ruky, po bokoch pouvoľnovať nanuk /pričom som si jeden spodok nádoby trošku prederavila... :-/ / a tak nejako som ho vydlabala.
     Tak nerozumiem, ako tie nanuky iným vypadnú také krásne .....



Krásne to vyzerá, len som nevedela, čo ma všetko čaká .....













buď som ho vyškrabala a kde to mi ostalo v mištičke, alebo som vytiahla len paličku ....















ale malý sa z neho aj tak tešil....čo viac si môžem priať? :-))













Odhliadnúc od môjho nepodarku, skúste, chuťovo bol veľmi dobrý :-)

Pripravte si:

1 smotanu na šľahanie
2 biele jogurty
100g hnedého cukru
čučoriedky

     Všetko si vymixujeme a nalejeme do formičiek :-).


Zdroj: MMB sk



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára