17. 11. 2017

Nepečený kokosový

Rýchly, rýchly, veľmi rýchly, jemný a dobrýý :-). Po FB toho letí veľa, preletel aj tento recept a keďže som sa rozhodla v danej sekunde a v ďalšej som ho už robila, aj som si zabudla poznačiť z akej stránky bol :-). 
     Použila som nádobu rozmerov cca 30 x 20 cm, takže veľa ho nieje. Koláčik nebude úplne mäkký ale ani tuhý takže krája a naberá sa trošičku obtiažnejšie. Mne sa celkom podaril premiestniť, ale viete ako to je... ak ho miluješ, nie je čo riešiť :-D - teda ja milujem všetko s kokosom :-)). 



Potrebujeme: 

3 poháre mlieka
3/4 pohára kryštálový cukor
3 žĺtka
3 PL hladkej múky
3 PL zemiakového škrobu
1/2 pohára mlieka
200 g masla
1 pohár strúhaného kokosu
sušienky



     Zmiešame si 3 poháre mlieka s kryštálovým cukrom. Necháme pomaly variť a v inej nádobe si zmiešame žĺtka, hladkú múku, zemiakový škrob a pol pohára mlieka, premiešame a vlejeme do teplého mlieka, uvaríme puding. Odstavíme z horúcej platne a pridáme na kúsky nakrájané maslo izbovej teploty. Aj ručným mixérom premiešame a pridáme pohár strúkaného kokosu. Znova premiešame. 



     Do zapekacej misy alebo menšej formy na spodok naukladáme sušienky, na ne polovicu kokosového pudingu, znova sušienky a druhú polovicu pudingu. Vrch posypeme kokosom a dáme chladiť minimálne na 3 hodiny. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára