31. 10. 2017

3 BIT

:-). Ak niekto pozná čokoládku 3 bit, tak vie o čo ide. A síce pretože tento koláč je jednoduchý a ničím výnimočný, skúsila som ho... veď predsa 3 BIT :-). 
     Jediné, čo by som nabudúce doložila, tak sušienky priamo na korpus a ďalšie ako už je uvedené v recepte, medzi krém - pretože tyčinka 3BIT sa mi zdá dosť sušienková a pri tomto koláči som mala pocit, že sa okolo sušienok akoby len prešlo :-). 
     Ale v každom prípade koláč bol fantastický :-). 


Potrebujeme
Korpus:
1 vajce
100 g práškový cukor
250 ml mlieko
100 ml olej
2 ČL kakao
300 g hladká múka
1 prášok do pečiva

Vanilková plnka:
500 ml mlieko
2 ks vanilkové pudingy
2 ks vanilkový cukor 
2 PL kryštálový cukor
150 g maslo
100 g práškový cukor

Karamelová plnka:
1 ks salko / deň vopred uvarené /
250 g maslo

cca 3 bal. BEBE sušienky
čokoláda na ozdobenie

     Na korpus si poriadne vymiešame vajíčko s práškovým cukrom a postupne prilievame mlieko a olej. Hladkú muku si zmiešame s kakaom a práškom do pečiva a pridávame k tekutej zmesy. Pečieme cca 10 minút na 200°C. 


     Korpus necháme vychladnúť a potrieme džemom. Ja som síce dávala na neho hneď vanilkovú plnku ale môžete na džem naukladať sušienky a na tie rozložíte vanilkovú plnku, ktorá je vlastne ako vanilkový puding --->>> 3/4 mlieka si zohrejeme s kryštalovým a vanilkovým cukrom - kryštálový si dajte už podľa seba akú chcete plnku sladkú. V zostávajúcom mlieku si dobre vymiešajte vanilkové pudingy a pridájte k mlieku. Uvarte hustý puding a nechajte trošku vychladnúť. Do vlažného pudingu po častiach zašľahávame maslo izbovej teploty a práškový cukor. Vyšľaháme a prenesieme na korpus a sušienky. 


     Na vanilkovú plnku znova naukladáme sušienky a uložíme karamelovú plnku, ktorú si urobíme vyšľahaním deň predom uvareného salka s maslom. 

V recepte ešte bolo uvedené, že korpus a následne sušienky pokropíme rumom, čo som ja neurobila, pretože to nemáme veľmi radi :-). 



Koláč už len ozdobíme buď nastrúhanou čokoládou, alebo pokvapkáme roztopenou čokoládou. 



Zdroj: mamincinyrecepty.cz




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára