3. 1. 2016

Moja prvá...

v roku 2016. Ako na Nový rok tak po celý rok... sa hovorí. No bodaj by to tak bolo. Nie je to nič závratné a dokonalé. Ale urobila som ju tak ako som si predstavovala. A je sranda, že ak robím nejakú tortu pre nás - rodinu, tak je skoro bezchybná a keď pečiem pre iných a snažím sa ako môžem, stále niečo dobabrem :-). 




V Novom roku 2016 Vám všetkým prajem pevné zdravie, lásku, šťastie, porozumenie a mnoho chutných výtvorov v kuchyni :-). 



3 komentáre:

  1. Torta je super. Môžeš hodiť recept na plnku? Vyzerá mňamkovo. Ja to mám tiež tak. Pre nás je perfektná a pre iných sa vždy niečo pokazí. Zákon schválnosti.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Emily. Plnka je parížska šľahačka. Väčšinou pripravujem šľahačku s rozpustenou čokoládou, ale teraz som skúsila šľahačku s kakaom a je to tiež super. potrebuješa 500 ml šľahačkovej smotany...v troche smotany rozmiešaš 50 g kakaa a primiešaš do zostatku už zohrievajúcej sa smotany. Pridáš 50 g kryštálového cukru a 1 vanilkový cukor. Ja som kryštálový cukor a kakao dávala od oka. Zohreješ všetko spolu, nesmie to vrieť a dáš do druhého dňa do chladničky. Potom už len vyšľaháš a parížska je hotová :-)

      Odstrániť
  2. Ďakujem pekne, už som o tejto plnke veľa počula, ale ešte som ju neskúšala. Je načase tak učiniť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť