25. 1. 2016

Cestoviny s cuketou

.... alebo keď sa na seba nahnevám a varím si zdravšie a ľahšie jedlá. Moje strava je poväčšine tvorená podľa 90 dňovej diéty. Ja to za diétu už ani nepovažujem, pretože ako ma to dostalo pred 4 rokmi, držím sa jej doteraz. Táto strava mi vyhovuje, môžem si dať plný plný tanier a necítim sa prejedene. Naučila som sa aj obmedziť sladké, i keď niekedy je to ťažké a je aspoň jeden deň v mesiaci, kedy si doprajem a jem všetko... teda sladké, slané, cestoviny s omáčkami, pizza so syrom a šunkou... :-). Akurát mäso so zemiakmi alebo mäso s ryžou som už fakt 4 roky nejedla :-). 
     Tieto cestoviny si robím pomerne často, pričom si stále do nich pridávam niečo iné. A polejem kečupom a čili omáčkou... mňam. Rýchly obed. 




Na olivovom oleji si opražíte nakrájanú /nastrúhanú/ cuketu, pridáme nakrájané paradajky, môžete aj huby, cesnak, osolíme, okoreníme a vsypeme do už uvarených cestovín :-). Ja si to očilikujem a okečupujem :-). Milujem toto jedlo. 




2 komentáre:

  1. Rikinka, takéto jedlá mám aj ja rada. Cuketové cestoviny som robila práve včera, no ja podusím len cukety, manželovi so slanikou, ja na olivovom oleji, dám len soľ, korenie a nakoniec strúhaný syr a uvarené cestoviny. Obed jedna báseň a obľúbil si to aj môj manžel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jarmilka. Super rýchly a chutný obed :-). Ja bez syra, i keď mi tam stále chýba :-). Takéto zdravšie verzie robievam väčšinou len pre seba, no už vidím, že aj dcéra sa chytá na to, takže nerobím vo väčšom množstve, čo zase znamená, že si musím častejšie jedlo pripravovať. A vtedy sú také rýchlovky výhodou :-).

      Odstrániť