26. 12. 2015

Vajičkové muffiny

Kde sa pozriem - či na FB, alebo foodblogy - všade sa to hemží vianočnými receptami, koláčmi, dobrotami. 
     Ja Vám dnes ponúkam niečo dobré na večeru. Alebo ako pohostenie pre priateľov. 











































Tieto muffinky sa robia samozrejme :-) v mufinovej forme a pretože tam toho nevojde veľmi veľa - čo by sme si tam chceli dať /pretože vajíčko by pretieklo/, tak si to treba nejako usporiadať a dať z každého po jednom kuse /napríklad/ :-). 
     Mufinovú formu som nevymazávala ničim. Vykrojíme si kolieska z obyčajného alebo toustového chleba vo veľkosti dna mufinovej formy,uložíme na dno, dookola obtočíme anglickú slaninu a posypeme strúhaným syrom. 





Na syr uložíme čo chceme. Ako som písala, nevojde tam toho veľa, tak ja som volila jarnú cibuľku, ale môžete tam dať 1/4 cherry paradajky, 1 olivu...čo chcete, 



rozbijeme vajíčko - opatrne a osolíme. Aj mne sa stalo že slanina nebola stále vyššia ako je otvor na muffinu a trošku mi pretieklo, ale našťastie bolo toho máličko a muffiny mi išli vonku v pohode. Niektoré som si musela dookola podbrať s nožikom /tam kde mi vajíčko pretieklo/.
Pečieme na 170-180°C kým vajíčko nie je tuhé.



Je to úžasné :-).

Zdroj: recept letel FB :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára