11. 4. 2021

Vanilkovo kokosová torta

 Velmi jednoduchá tortička, kde jeden korpus je kakaový a druhý kokosový a plnka jednoduchá - vanilkový puding :-)). 



Potrebujeme:

Kokosové cesto:
2 vajcia
80g kryštálový cukor
80g polohrubá múka
štípka PDP
2 PL kokos

Kakaové cesto:
2 vajcia
80g kryštálový cukor
80g polohrubá múka
štípka PDP
1 PL kakao

Plnka:
2 Zlaté klasy
750 ml mlieko
cca 100 - 150g maslo izbovej teploty
150-200g kryštálový cukor

2x smotana na šľahanie
džem



     Na kokosové cesto si vyšľahame vajcia s cukrom do tuhej peny. Primiešame múku s práškom do pečiva a kokos. Cesto dáme do okrúhlej formy priemeru 20cm vystlanej papierom na pečenie a pečieme asi 20-30 minút na 180°C.
     Tak isto si pripravíme a upečieme kakaové cesto.

     Zo surovín na plnku si uvaríme hustý puding. Maslo som uviedla cca, pretože v original recepte bolo len uvariť puding a plniť tortu. Ja som chcela aby bola plnka pre istotu tuhšia a vláčnejšia, tak som do uvareného pudingu dala postupne zmäknuté maslo a prešľahala. 



     A už len spájame. Na kokosové cesto som natrela trocha džemu,polovicu plnky, priložila kakaové cesto, na to druhá polovica krému a nechala poriadne zachladiť v chladničke. 
Po zachladení som vyšľahala 2 smotany na šľahanie dotuha a ponatierala celú tortu. Následne posypala kokosom :-). 

Veeelmi jednoduchá a chutná tortička :-). 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára