18. 3. 2017

Zdravé - lievance z ovsených vločiek

Neviem ako Vy, ale ja cez pracovný týždeň ráno stíham všetko len tak tak. Kým som neraňajkovala, mala som o starosť menej. Odkedy poctivo raňajkujem, mám o malú starosť viac :-)) a stíham na raňajky tak akurát zaliať ovsené vločky mliekom, nejaké to ovocie tam hodím, mandle a dám to do seba pomerne dosť rýchlo :-). Čo zase nie je až tak dobre, ale čo už. 
     Preto sa stále teším na víkend, kedy si môžem s pôžitkom dopriať aj trošku časovo náročnejšie raňajky. Teda pre niekoho to časovo náročné nemusí byť, ale pre mňa, ktorá sa ráno nie a nie zobudiť a rada spí, je aj také niečo ako tieto super lievance časovo náročné :-). 
     Dnes som si dopriala tieto ozaj fantastické lievance z ovsených vločiek - prvýkrát - a nemohla som sa ich dojesť. Sú zo stránky fitshaker.sk, kde som sa inšpirovala aj mnohými ďalšími zdravými receptami, za čo im ďakujem :-). 


Potrebujeme: 
1 a pol pohára ovsené vločky
2 vajcia
3 PL jogurt
pol prášku do pečiva
1/4 mlieka /ja som použila mandľové/
3 PL medu 
škorica 


Jednoducho všetko poriadne vareškou vymiešajte a pečieme na oleji. Ja som použila kokosový olej. To je všetko :-). Môžeme pridať rozpustenú čokoládu a ovocie. 

     Fakt to nie je časovo náročné ani na prípravu raňajok v priebehu pracovného týždňa, len treba vstať o niečo skôr, čo ja proste nedokážem :-)). 



Vyšli mi 4 väčšie lievance, z čoho 2 som si nechala na olovrant :-). 

Ale keď som spomínala víkend, išlo hlavne o sobotu, lebo v neďelu je MOJ DEŇ, kedy spím do 11 a na stole ma  čakajú raňajky od manžela :-). Snaží sa... stále inak naaranžované :-D... na jogurte alebo ovsených vločkách :-). 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára