10. 4. 2015

Easter nest cupcakes

     Ďalšia sladkosť, ktorú som na veľkonočné sviatky skúsila prvý krát, boli aj tieto hniezda cupcakes. Cesto bolo super. Asi prvý krát som robila mufiky tak, že som nedelila suché a tekuté ingrediencie. Nie sú príliš sladké, sú chrumkavé. Mne chutili veľmi. 



Potrebujeme:

Mufiny:
115g margarínu /v UK - Stork tub/
115g práškového cukru
2 väčšie vajcia
115g hladkej múky
1/2 ČL prášku do pečiva

Čokoladové hniezda:
40g margarínu /Stork tub/
3 PL golden sirup
6 PL čokoladového prášku - nápoj
16-18 PL cornflakes

     Na mufiny si vyšľaháme vajcia s práškovým cukrom, pridáme zmäknutý margarín a múku zmiešanú s práškom do pečiva. Cesto dávame do košíčkov, ktoré sú už uložené v mufinkovej forme /a rúra predhriatá na 190°C/. Cesto dávame do 3/4 košíčka, pekne sa nafuknú a pečieme 15-20 minút. 


Necháme vychladnúť. 


Na čokoládové hniezda si roztavíme margarín a golden sirup. Vmiešame čokoladový prášok /ktorý možno dávate deťom do mlieka, namiesto granka/ a nakoniec pridáme cornflakes. 



Keď sa nám všetko pekne spojí, ihneď dávame čokoládové cornflakes na mufinky, pretože vďaka golden sirupu to rýchlo tuhne...takže naaranžujeme cornflakes, ja som tam dala aj vajíčka, keďže bola Veľká Noc a ani dlho nemusíme čakať a môžeme ochutnať. 



Zdroj: Originál mám z anglického časopisu 




2 komentáre:

  1. Rikinka, chystám sa tiež na muffiny, možno skúsim recept od Teba.
    Diki a prajem krásne strávený deň.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Emily, mufinky sú vďačné - jednoduché, rýchle, chutné a môžeš ich robiť na tisíc spôsobov :-)

    OdpovedaťOdstrániť