7. 5. 2014

Cestoviny s krevetami

     Tak môj manžel by v takýchto jedlách aj spal. Zase ja .... ako morské plody, alebo krásne servírovaná ryba ešte aj s hlavou.... tak také ja vôbec nemusím. Raz som kúpila mrazené krevety, no ale keďže takéto jedlá nepripravujem často, na krevety sa zabúdalo a zabúdalo / - alebo som chcela zabúdať :-)), no nemohla som, lebo manžel - krevety sem, krevety tam .... tak bol úplne šťastný, že som sa toho chytila a pripravila mu toto /pre neho/ chutné /a pre mňa rýchle a jednoduché/ jedlo :-). 


Potrebujeme:
cestoviny /najlepšie tagliatelle/
1 bal. mrazených kreviet
cca 500g paradajkovej passaty
maslo
citrónová šťava
cesnak
cca 300ml smotany na šľahanie
soľ, mleté čierne korenie
petržlenová vňať
strúhaný syr



 V hrnci si roztopíme trošku masla, do ktorého vložíme mrazené krevety a za občasného miešania počkáme, kým sa rozmrazia, pustia šťavu. Osolíme ich a pokvapkáme troškou citrónovej šťavy. Pridáme paradajkové pyré, premiešame a necháme variť, kým nezačne omáčka vrieť. Pridáme smotanu, podľa chuti 2-3 strúčiky pretlačeného cesnaku, ochutíme korením a odstavíme.


Omáčku s krevetami zmiešame s už uvarenými cestovinami, dochutíme /a keď chceme dochutiť, musíme ochutnať/ :-), menší problém for me, ale prežila som to.


Posypeme strúhaným syrom, na ktorý som ja v tej chvíli zabudla a prajem fajnšmekrom takýchto jedál dobrú chuť :-). Vraj to bolo peeerfeeektnéééé....vraj.


Zdroj: varecha.sk, Tinna333
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára