1. 12. 2020

Biscoff cheesecake

  Toho času fičím na biscoff sušienkach, masle a topingu....Je to niečo tak vynikajúce a chutné pre mňa, že jednoducho tomu nemôžem odolať. 

     Tento biscoff cheesecake mi jednoducho nedalo nevyskúšať keď už toľko lieta kade-tade po internetových stránkach. A skúsila by som ho aj skôr, keby som ochutnala, čo je ten biscoff maslo zač ! :-)

Tak ak ste ho ešte neskúsili, je najvyšší čas !



Potrebujeme: 

Základ: 
200g obyčajné sušienky
100g biscoff sušienky
150g rozpustené maslo

Plnka:
480ml smotana na šľahanie
500g mascarpone
120g práškový cukor
70 g rozdrvené biscoff sušienky

Top:
250ml biscoff maslo
biscoff sušienky



     Podrvíme /pomelieme/ si oba druhy sušienok a vlejeme roztopené maslo. Premiešame a uložíme na dno okrúhlej formy. Ja som použila formu s priemerom 26cm. 
     Vyšľaháme si smotanu, mascarpone a práškový cukor spolu, nech sa všetky chute spoja a vmiešame 70g nadrvených /nasekaných/ biscoff sušienok. Premiešame a vlejeme na sušienkový základ cheesecaku.
     Dáme do chladu a zatiaľ si roztopíme pomaly, postupne, v mikrovlnke biscoff maslo, ktoré vylejeme na vrch cheesecaku, ozdobíme sušienkami, necháme zachladiť nejakých 5 hodín a vychutnávame :-). 






                                   Ja vážne vynikajúci !!                                                                                           






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára