6. 10. 2017

Ovocné proteinové palacinky

... mini palacinky. 

     Jaaaj, tento recept je ešte z čias, kedy som o seba dbala, kedy som pravidelne cvičila, kedy som sa zdravo stravovala.... :-(. Snažím sa o návrat k tomuto životnému štýlu, tak hádam sa mi to v čo najkratšom čase podarí. 

     Tieto mini palacinky mi veľmi chutili. Ovocie sa snažím jesť denne a všetko kde je tvaroh, mám rada. Takže - dobré a zdravé raňajky :-)). 


Potrebujeme:

150 g tvarohu
1 vajce
25 g proteinového prášku 
80 g ovocia 
sladidlo /podľa potreby/

     Tvaroh si vymiešame s vajíčkom, pridáme proteinový prášok a následne sladidlo - ak ho tam vôbec potrebujete dať. Ja som pridala troooošku medu. Vmiešame nakrájané ovocie, v mojom prípade maliny. Zmes premiešame a lyžicou dávkujeme na plech vystlaný papierom na pečenie alebo silikonovú podložku. 


     Pečieme cca 25 minút na 180° C. 




Zdroj: zdravefitrecepty.cz

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára