22. 2. 2017

Zdravé: cuketovo mozzarella placky

Vynikajúce !!!! Famóozne :-). So zeleninou alebo zemiakmi, alebo ako pochutina na večer, pre Vás, pre známych... :-). 


Potrebujeme: 
2 menšie alebo 1 veľká cuketa
1 vajce
cca 8 PL hladká špaldová múka 
/ja som použila grahamovú múku/
1 ČL kypriaceho prášku 
štípka soli
3-4 strúčiky cesnaku
1 mozzarella
voda



Cuketu si na jemnom strúhadle nastrúhame, osolíme a necháme odstáť. Pridáme vajce, pretlačený cesnak - ten dávame podľa potreby, kto koľko chce. My máme radi ak je v plackách cesnak cítiť :-). Prisypeme múku, špaldovú som nemala, tak som použia grahamovú a kypriaci prášok. Ten by bol pri slove zdravéé najlepší bez fosfátov, no ja som ho ešte nestretla :-))), tak som použila trošku obyčajného. Dolejeme vodu podľa potreby - proste urobíme si lievancové cesto, dochutíme soľou, peprom, troškou bazalky alebo oregána. 

     Lyžicou odoberáme po kúsku z cesta  a pečieme z oboch strán na troške oleja. 

     Vypražené lievance poukladáme na plech na papier na pečenie a do stredu ukladáme na kocky nakrájanú mozzarellu. Ja som dala aj kúsky mini paradajok. 
     Šupneme do vyhriatej rúry na dobu, pokiaľ sa mozzarella pekne neroztopí. 

     Hotovo ! :-). 




Zdroj: fitshaker.sk





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára